هتل های شیراز

رزرو هتل با تخفیف ویژه و بدون جریمه کنسلی در هتل یابان

بوتیک هتل اسکرو شیراز

شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب بازار وکیل، کوچه 28 بعد از طاق اسکرو

شروع قیمت از 2,850,000 تومان / شب

بوتیک هتل درباری شیراز

شیراز، خیابان شهید دستغیب، مقابل آرامگاه بی بی دختران، کوچه ۴، پلاک ۱۴

شروع قیمت از 935,000 تومان / شب

بوتیک هتل شاه پریون شیراز

شیراز، چهارراه مشیر، خیابان قاآنی شمالی، انتهای کوچه ۲۱

شروع قیمت از 995,000 تومان / شب

بوتیک هتل هشت گنج شیراز

شیراز، خیابان کریم‌خان‌ زند، کوچه 20، پلاک 4

شروع قیمت از 1,117,800 تومان / شب

هتل آپارتمان جام جم شیراز

شيراز، خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی، خیابان ایزدی

شروع قیمت از 675,000 تومان / شب

هتل آریانا شیراز

شیراز، خیابان زند، خیابان توحید

شروع قیمت از 1,095,000 تومان / شب

هتل آریوبرزن شیراز

شيراز، بلوار زند، خيابان رودكی

شروع قیمت از 845,000 تومان / شب

هتل ارگ شیراز

شیراز، خیابان تختی، بالاتر از چهار راه راهنمایی

شروع قیمت از 995,000 تومان / شب

هتل اطلس شیراز

شیراز، میدان اطلس، جنب بانک ملت به طرف چهار راه حافظیه

شروع قیمت از 289,000 تومان / شب

هتل الیزه شیراز

شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

شروع قیمت از 2,138,000 تومان / شب

هتل بزرگ شیراز

شیراز، دروازه قرآن

شروع قیمت از 1,427,900 تومان / شب

هتل بین الحرمین شیراز

شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر

شروع قیمت از 1,195,000 تومان / شب

اقامت در شیراز

شیراز یکی از کلان شهر های ایران و مرکز استان فارس است و همچنین پنجمین شهر بزرگ و پر جمعیت ایران نیز می باشد. شهر شیراز در چندین دوره به عنوان پایتخت ایران برگزیده شد و در دوره های مختلف، نقش تاثیرگذاری را در تاریخ ایران ایفا کرده است. این شهر به دلیل برخورداری از جاذبه های فراوان تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی، مورد استقبال گردشگران بوده و سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این شهر سفر می کنند و اکثر آنها برای داشتن محل اقامت در زمان حضور در این شهر، برای رزرو هتل شیراز اقدام می کنند. در شیراز هتل های مدرن و مجهزی وجود دارد؛ اگر عازم شهر شیراز هستید، می توانید با رزرو آنها اقامتی خوب و به یاد ماندنی را در این شهر تجربه کنید.

رزرو هتل شیراز

شیراز به عنوان یکی از مهم ترین مراکز گردشگری ایران و داشتن جاذبه های گردشگری بسیار، سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر می باشد و به همین دلیل تعداد زیادی هتل در این شهر ایجاد شده تا پاسخگوی نیاز مسافران باشد. سفر به شیراز پیش نیاز هایی دارد که مهم ترین آنها، فراهم کردن محلی برای اقامت در زمان حضور در این شهر است. در شیراز انواع اقامتگاه ها وجود دارد، با اینحال رزرو هتل شیراز از محبوب ترین گزینه ها در میان مسافران است. شما می توانید انواع هتل های 1 ستاره تا 5 ستاره را با امکانات مختلف در این شهر پیدا کنید و دست شما برای انتخاب هتل باز است. شما می توانید لوکس ترین و مجهز ترین هتل ها را در شیراز رزرو کنید و اقامتی راحت و خاطره انگیز را تجربه کنید و یا با توجه به بودجه خود، یک هتل اقتصادی و ارزان قیمت رزرو کنید و در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

بهتر است قبل از آغاز سفر و حرکت به سمت شیراز برای رزرو هتل شیراز اقدام کنید تا بتوانید پس از رسیدن به این شهر کمی استراحت کنید و خستگی راه را از تن بیرون کنید. در صورتی که برای رزرو هتل در شیراز اقدام نکنید ممکن است پس از رسیدن به این شهر، نتوانید هتل مناسبی برای خود پیدا کنید و مدتی را در شهر سرگردان شوید. جهت انتخاب مناسب ترین هتل برای خود باید امکاناتی که در طول سفر به آنها نیاز خواهید داشت را مشخص کنید و انتظارات خود را از محل اقامت خود در نظر بگیرید؛ هیچکس بهتر از شما نمی داند که چه امکاناتی در طول سفر می تواند به داشتن یک تجربه عالی از سفر به شما کمک کند. همانطور که گفته شد در شیراز تعداد زیادی هتل وجود دارد و شما باید با تحقیق و بررسی تک به تک هتل ها و مقایسه آنها با یکدیگر، مناسب ترین هتل را از بین هتل های شیراز برای خود انتخاب کنید تا در طول سفر احساس راحتی داشته باشید.

امروزه به لطف اینترنت، پیدا کردن هتل در شهر های دیگر بسیار آسان شده و رزرو هتل شیراز به صورت اینترنتی و آنلاین و تنها در چند دقیقه امکان پذیر می باشد. برای رزرو هتل شیراز به صورت آنلاین شما می توانید با جست و جوی هتل های مورد نظر خود در سایت هتل یابان، پس از مشاهده اطلاعات و عکس های هتل برای رزرو آن اقدام کنید و تنها در 2 دقیقه مناسب ترین هتل را با بهترین قیمت برای خود رزرو کنید. اگر هتلی در نظر ندارید و نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند و مناسب ترین هتل را برای شما رزرو کنند.

قیمت هتل در شیراز

هتل های شیراز در رنج های قیمتی گسترده ای وجود دارند و شما می توانید با توجه به بودجه خود برای رزرو هتل شیراز اقدام کنید. قیمت هتل های شیراز بر اساس فاکتور هایی همچون امکانات، رتبه هتل، موقعیت مکانی و موارد دیگر تعیین می شوند و طبیعتاً اگر امکانات منحصر به فردی نیاز داشته باشید باید به همان اندازه هزینه کنید. قیمت هتل های شیراز اولین موردی است که مسافران به آن توجه می کنند و گاهی اوقات مجبور هستند با توجه به بودجه محدودی که در نظر گرفته اند برای رزرو هتل شیراز اقدام کنند.

قیمت هتل در شیراز از 350 هزار تومان برای یک شب شروع می شود و تا رنج های میلیونی ادامه دارد. لوکس ترین هتل های این شهر که بهترین سوئیت های خود را با امکانات کامل در اختیار شما می گذارند، در رنج های 2 تا 4 میلیون تومان (به ازای هر شب) قرار دارند و قابل رزرو هستند. همچنین در برخی هتل ها امکان رزرو 6 ساعته اتاق و سوئیت نیز وجود دارد و قیمت آن ها تقریبا نصف هزینه یک شب می باشد.

ما در سایت هتل یابان تعداد زیادی هتل و هتل آپارتمان را در رنج های قیمتی متفاوت به مسافران معرفی کرده ایم و در تلاش هستیم تا بهترین هتل ها را با بهترین و به صرفه ترین قیمت برای مسافران رزرو کنیم؛ شما می توانید با رزرو هتل شیراز از هتل یابان، از تخفیفات ویژه ما بهرمند شوید و مناسب ترین هتل را با بهترین قیمت برای خود رزرو کنید.

لیست هتل های شیراز

همانطور که در ابتدای این صفحه مشاهده می کنید، لیست هتل های شیراز به همراه اطلاعات جزئی از آن ها در این صفحه قرار گرفته است؛ با کلیک بر روی هر هتل به صفحه اختصاصی این هتل در سایت هدایت می شوید و آنجا می توانید اطلاعات جامعی از هتل انتخاب شده را به همراه عکس های هتل مشاهده کنید. اطلاعاتی که در صفحه اختصاصی هر هتل قرار گرفته شامل توضیحات کلی، امکانات، قوانین، آدرس دقیق و اطلاعات و قیمت اتاق های هتل می باشد که توسط تیم هتل یابان جمع آوری شده و سعی شده تا حد امکان اطلاعات صحیح در اختیار مسافران قرار بگیرد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می گیرد به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین هتل را جهت رزرو هتل شیراز برای خود انتخاب کنید.

همچنین در همین صفحه، در بخش لیست هتل ها فیلتری قرار گرفته که به شما اجاره می دهد تا بتوانید لیست هتل های شیراز را بر اساس تعداد ستاره، قیمت، امکانات و… مرتب کنید و راحت تر هتل مناسب خود را انتخاب کنید.

بهترین مناطق برای رزرو هتل شیراز

برای انتخاب بهترین منطقه برای رزرو هتل شیراز باید هدف خود را از سفر در نظر بگیرید؛ هدف از سفر معمولا تفریح، کار یا درمان می باشد. برای مثال اگر برای تفریح به شیراز سفر می کنید بهتر است هتلی رزرو کنید که به اماکن گردشگری شهر دسترسی راحتی داشته باشد یا اگر برای درمان به این شهر سفر می کنید بهتر است هتل شما به بیمارستان مورد نظرتان نزدیک باشد تا در رفت و آمد ها اذیت نشوید.

محل اقامت در سفر می تواند تاثیر بسیاری در تجربه شما از سفر داشته باشد. اکثر مسافران ترجیح می دهند در مرکز شهر شیراز هتل رزرو کنند تا به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. محله های نزدیک به خیابان کریم خان زند، خیابان ارم و معالی آباد از پر طرفدار ترین و بهترین محله های شهر برای رزرو هتل شیراز هستند.

محبوب ترین هتل های شیراز

شیراز هتل های معروف و خوب بسیاری دارد، اما در بین آنها برخی هتل ها از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر هتل های این شهر برخوردار هستند و توسط مسافران پیشنهاد شده اند. بررسی نظرات مسافران دیگر می تواند به شما برای انتخاب بهترین هتل کمک کند و موجب می شود تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید. با توجه به بررسی هایی که انجام داده ایم متوجه شدیم که هتل های زیر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند:

هتل بزرگ شیراز – هتل 5 ستاره شیراز

هتل پارس شیراز – هتل 4 ستاره شیراز

هتل ارگ شیراز – هتل 3 ستاره شیراز

هتل وکیل شیراز – هتل 3 ستاره شیراز

هتل ساسان شیراز – هتل 2 ستاره شیراز

جهت رزرو با ما تماس بگیرید
09426002550