هتل های مشهد

رزرو هتل با تخفیف ویژه و بدون جریمه کنسلی در هتل یابان

28٪ تخفیف
هتل آبان مشهد

مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی ۶۲ و ۶۴

شروع قیمت از 685,000 تومان / شب

31٪ تخفیف
هتل آبشار مشهد

مشهد، امام رضا ۵، چهنو ۱۰

شروع قیمت از 600,000 تومان / شب

5٪ تخفیف
هتل آپادانا مشهد

مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی

شروع قیمت از 1,100,000 تومان / شب

29٪ تخفیف
هتل آدینا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸، جنب بانک شهر

شروع قیمت از 720,000 تومان / شب

38٪ تخفیف
هتل آرتا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، ابتدا امام رضا ۳

شروع قیمت از 229,000 تومان / شب

45٪ تخفیف
هتل آریا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۱۲، چهارراه دانش

شروع قیمت از 590,000 تومان / شب

6٪ تخفیف
هتل آفتاب شرق مشهد

مشهد , میدان بیت المقدس , ضلع جنوبی بازار رضا , شیخ طوسی ۷ , پلاک۴۹

شروع قیمت از 1,415,800 تومان / شب

44٪ تخفیف
هتل آوازه مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، اندرزگو 2

شروع قیمت از 1,010,000 تومان / شب

25٪ تخفیف
هتل آیران مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۰، بعد از چهارراه دوم

شروع قیمت از 700,000 تومان / شب

8٪ تخفیف
هتل ابریشم مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

شروع قیمت از 1,700,000 تومان / شب

20٪ تخفیف
هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، ابتدای بازار رضا

شروع قیمت از 1,200,000 تومان / شب

20٪ تخفیف
هتل ادریس مشهد

مشهد، میدان بیت المقدس، جنب ورودی درب باب الرضا

شروع قیمت از 490,000 تومان / شب

رزرو هتل مشهد

لازمه داشتن یک سفر عالی و به یاد ماندنی، فراهم بودن حداقل امکانات رفاهی و لازم در طول سفر است که یکی از مهمترین آنها داشتن جایی برای اقامت است. برای سفر به مشهد و تجربه یک سفر لذت بخش باید قبل از سفر مکانی برای اقامت در مشهد پیدا کنید تا زمان ورود به شهر بتوانید استراحت کنید و خستگی راه را فراموش کنید. رزرو هتل های مشهد یکی از گزینه هایی است که اکثر افراد انتخاب می کنند. رزرو هتل مشهد یکی از بهترین و پرطرفدارترین انتخاب ها برای داشتن سفری لذت بخش در مشهد است.

هتل های مشهد در رتبه بندی های مختلف وجود دارند و به هتل های یک ستاره تا پنج ستاره تقسیم بندی می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز ها، بودجه و سلیقه خود در بین صدها هتل مشهد، بهترین هتل را انتخاب و آنرا رزرو کنید.

مشخص بودن هدف شما از سفر به مشهد بسیار مهم می باشد و باید قبل از رزرو هتل در مشهد مشخص کنید که برای زیارت و گردش به مشهد سفر می کنید یا سفر شما کاری است  و یا جنبه درمانی دارد! شما باید موقعیت مکانی هتل خود را بر حسب مکانی که بیشتر به آن رفت و آمد دارید مشخص کنید تا در طول سفر راحت باشید و رفت و آمد با مسافت های طولانی شما را خسته نکند. برای مثال اگر برای درمان به مشهد سفر می کنید بهتر است هتل شما نزدیک به بیمارستان مورد نظر شما باشد یا اگر برای زیارت حرم امام هشتم سفر می کنید بهتر است اقدام به رزرو هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) کنید.

هتل های مشهد سالانه از مسافران و زائران زیادی پذیرایی می کنند به همین دلیل تعداد آنها زیاد است و می توانید انواع هتل مشهد با امکانات و هزینه های مختلف را پیدا کنید. در مشهد هتل هایی وجود دارند که امکانات آنها در حد داشتن یک اقامت ساده است و کمترین هزینه را برای مهمانان خود در بر دارند و در نقطه مقابل آنها هتل های لوکس و لاکچری قرار دارند که امکاناتی که حتی فکر آنرا هم نمی کنید به شما ارائه می دهند و قیمت آنها بسیار بالا است. هتل یابان خدمات رزرواسیون هتل در مشهد را به صورت تخصصی ارائه می دهد و شما می توانید در همین صفحه کاملترین لیست هتل های مشهد را مشاهده کنید و با توجه به نیاز های خود جهت رزرو هتل مشهد با تخفیف ویژه اقدام نمایید.

قیمت هتل در مشهد

نرخ و قیمت هتل های مشهد با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند و چندین فاکتور دیگر مانند تعداد نفرات، نوع اتاق، موقعیت مکانی هتل و… تعیین می شود. در زمان رزرو هتل مشهد معمولا اولین چیزی که برای مسافران اهمیت دارد قیمت هتل در مشهد است، زیرا مسافران ابتدا بودجه خود را در نظر می گیرند سپس هتل ها را مقایسه می کنند تا بتوانند بهترین هتل را با توجه به بودجه خود رزرو کنند. برای رزرو هتل در مشهد شما نیز باید بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس طبق بودجه تعیین شده جهت رزرو هتل در مشهد اقدام کنید. هتل های مختلفی در مشهد وجود دارند و شما می توانید هتل خود را از بین هتل های یک ستاره تا پنج ستاره انتخاب کنید.

هتل های مشهد با توجه به سطح آنها و امکاناتی که ارائه می کنند، قیمت های متفاوتی دارند. در هتل های لوکس مشهد که امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، مرکز خرید و خدمات vip ارائه می شود، قیمت هتل به شبی 2 میلیون تومان برای هر نفر و حتی بیشتر نیز می رسد و برای کسانی که به دنبال هتل هایی با قیمت پایین هستند مناسب نمی باشند.

قیمت هتل در مشهد از نفری100 هزار تومان برای هر شب شروع می شود که قیمت بسیار مناسبی است و تا قیمت های میلیونی برای هر نفر جهت یک شب اقامت ادامه دارد.

هتل ارزان در مشهد

اگر به دنبال هتل ارزان در مشهد می گردید و می خواهید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید نباید به دنبال هتل های لوکس در مشهد باشید و باید بدانید که هرچه قیمت هتل پایین تر می آید امکانات آن کمتر می شود و کیفیت آن نیز کاهش پیدا می کند؛ البته هتل های مشهد با قیمت مناسب تر همیشه کیفیت پایینی ندارد و بعضا می توانید در بین چندین هتل ارزان در مشهد هتل های خوبی پیدا کنید که بهترین امکانات و خدمات را با قیمتی مناسب به شما ارائه می دهند.

این بدیهی است که یک هتل ارزان قیمت در مشهد امکانات و خدمات کمتری ارائه می دهد و ممکن است در موقعیت مکانی دلخواه شما قرار نگرفته باشد، اما می توانید با کمی جستوجو هتل های تمیز، مرتب و خوبی را پیدا کنید که برای اقامت در مشهد مناسب باشند و در کاهش هزینه های سفر به شما کمک کنند.

در ادامه چند هتل ارزان در مشهد را به شما معرفی کرده ایم اما شما می توانید در ابتدای همین صفحه لیست هتل های مشهد را مشاهده کنید و با اعمال فیلتر قیمت بر رو آنها با توجه به بودجه خود هتل های مشهد با قیمت مناسب را پیدا کنید و اقدام به رزرو آنها نمایید.

چند نمونه هتل ارزان قیمت در مشهد:

هتل بیستون مشهد

هتل آوازه مشهد

هتل فراز مشهد

هتل پرستاره مشهد

شما می توانید در ابتدای همین صفحه، با اعمال فیلتر قیمت بر روی لیست هتل های مشهد هتل ها را بر اساس بودجه خود مشاهده کنید و با مقایسه آنها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

رزرو هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع)

سالانه بیش از 20 میلیون زائر از شهرها و کشور های دیگر برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می کنند و این شهر تبدیل به یکی از قطب های معنوی ایران شده است. گردشگری مذهبی یکی از منابع درآمدی مردم مشهد است و صنعت هتل داری یکی از حوزه هایی است که بسیار به آن وابسته است. اکثر مسافران و زائرانی که به مشهد سفر می کنند اقدام به رزرو هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) می کنند تا بتوانند در هر زمان که می خواهند به راحتی به حرم امام هشتم مشرف شوند.

تعداد هتل های مشهد نزدیک به حرم بسیار زیاد است و در تمام خیابان ها و کوچه های اطراف حرم می توانید حداقل یک هتل پیدا کنید. هتل های اطراف حرم تنوع زیادی دارند و می توانید در بین آنها هتل هایی با درجه بندی یک تا پنج ستاره را پیدا کنید. در نزدیکی حرم هتل های مشهور زیادی وجود دارند که ممکن است نام آنها را شنیده باشید؛ هتل هایی همچون:

هتل ضیافت الزهرا مشهد – موقعیت: هتل مشهد خیابان نواب صفوی

هتل اطلس مشهد – موقعیت: هتل مشهد خیابان امام رضا

هتل درویشی مشهد – موقعیت: هتل مشهد خیابان امام رضا

هتل بین المللی قصر مشهد – موقعیت: هتل مشهد خیابان امام رضا

اگر می خواهید هتل های مشهد نزدیک به حرم را مشاهده کنید می توانید در ابتدای همین صفحه فیلتر فاصله تا حرم را روی لیست هتل های مشهد فعال کنید تا هتل ها بر اساس فاصله تا حرم برای شما نمایش داده شوند.

لیست هتل های مشهد

در ابتدای این صفحه می توانید لیستی کامل از هتل های مشهد را مشاهده کنید که توسط تیم هتل یابان جمع آوری شده اند؛ با کلیک بر روی هر هتل به صفحه مخصوص آن هتل هدایت می شوید و در آنجا می توانید اطلاعات کاملتر و بیشتری را در رابطه با امکانات، خدمات و قوانین هتل مشاهده کنید.

شما می توانید لیست هتل های مشهد را با استفاده از فیلتر سایت بر اساس فاصله تا حرم، قیمت، تعداد ستاره، امکانات و… مرتب کنید و در نهایت هتلی با امکانات و مشخصات دلخواه خود را پیدا کنید و آنرا رزرو کنید.

سوالات مرتبط با رزرو هتل مشهد


در هنگام رزرو هتل های مشهد چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

داشتن مکانی برای اقامت و اسکان در طول سفر، امری الزامی است و اگر مکان مناسبی را برای خود انتخاب نکنید ممکن است سفرتان خراب شود و خاطره خوبی از آن در ذهن شما باقی نماند. زمانی که قصد دارید در مشهد هتل رزرو کنید باید مواردی را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید و بهترین هتل را برای خود انتخاب نمایید. شما باید بدانید در طول سفر چه نیاز هایی خواهید داشت و چه انتظاراتی از محل اقامت خود دارید سپس با توجه به بودجه خود هتل هایی را پیدا کنید که مشخصات مورد نظر شما را داشته باشند.

امکانات و خدمات هتل

امکانات و خدمات هتل از مهمترین فاکتور هایی هستند که باید آنها را در نظر بگیرید زیرا به صورت مستقیم بر روی کیفیت اقامت شما تاثیر خواهند داشت. با توجه به اینکه قیمت هتل ها نسبت به امکانات و خدماتی که ارائه می دهند متغیر است، شاید با بودجه ای که برای رزرو هتل مشهد در نظر گرفته باشید هتل های اندکی باشند که امکانات مورد نیاز شما را ارائه دهند و به همین دلیل باید هنگام رزرو هتل این نکته را در نظر داشته باشید.

سیاست ها و قوانین هتل

در زمان رزرو هتل حتما باید به سیاست ها و قوانین هتل توجه کنید تا بعد ها به مشکل بر نخورید. قوانین و مقررات در اکثر هتل ها یکسان هستند اما استثنا هایی وجود دارد که ممکن است در برخی هتل ها مانع ورود شما به هتل شود و برایتان مشکل ایجاد کند. برای مثال برخی هتل ها از پذیرش خانم های مجرد خودداری می کنند و برخی دیگر برای اقامت خانم و آقا در یک اتاق درخواست ارائه عقدنامه رسمی یا سند ازدواج می کنند و صیغه نامه قبول نمی کنند. یکی دیگر از نکاتی که باید حتما به آن توجه کنید ساعت تحویل و تخلیه اتاق است. ما در هتل یابان در صفحه مخصوص هر هتل قوانین و سیاست های هتل را نیز برای شما قرار داده ایم.

موقعیت مکانی هتل

محلی که هتل در آن قرار گرفته یکی دیگر از فاکتور های مهمی است که باید در نظر بگیرید. همانطور که قبلا به آن اشاره شد باید با در نظر گرفتن هدف خود از سفر، رزرو هتل در مشهد را انجام دهید. برای مثال اگر دلیل شما از سفر به مشهد، زیارت حرم علی ابن موسی الرضا (ع) است باید هتلی انتخاب کنید که کمترین فاصله را با حرم مطهر داشته باشد.

نوع اتاق ها

هتل ها اتاق های خود را به صورت آپارتمان های خوابدار، سوئیت های مبله و یا اتاق های ساده ارائه می دهند و شما باید در هنگام رزرو هتل حتما به نوع اتاقی که رزرو می کنید دقت کنید. برخی از هتل های لوکس اتاق های خود را با تم های مختلف طراحی می کنند تا مهمانان بتوانند اتاق خود را طبق سلیقه خود انتخاب کنند. متراژ اتاق و امکانات اتاق نیز بسیار مهم هستند و نباید در هنگام رزرو هتل نادیده گرفته شوند.

رزرو هتل مشهد از هتل یابان چه مزایایی دارد؟

هتل یابان همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه کند و از به وجود آمدن مشکلاتی که ممکن است برای مسافران در هنگام رزرو هتل رخ دهد جلوگیری کند. ویژگی هایی که این سایت را نسبت به دیگر سایت های فعال در این حوزه متمایز می کند موارد زیر هستند:

بهترین قیمت رزرو هتل مشهد

در سایت هتل یابان می توانید هتل مورد نظر خود را با کمترین قیمت، همراه با تخفیفات ویژه رزرو کنید. پایین بودن قیمت ها در هتل یابان به این دلیل است که ما هتل را به صورت مستقیم و با اعتبار خود رزرو و کمیسیون کمتری از هتل دریافت می کنیم.

مشاوره رایگان

درصورتی که هتلی برای رزرو در نظر ندارید یا در انتخاب یک هتل مناسب برای خود تردید دارید، می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند و با توجه به نیاز های شما مناسبترین هتل ها را به شما پیشنهاد کنند.

کارمزد کنسلی 0 درصد!

اگر به هر دلیلی از رزرو هتل پشیمان شدید و تمایل به کنسل کردن آن داشتید، هتل یابان از شما کارمزد کنسلی دریافت نخواهد کرد.

پشتیبانی حرفه ای

تیم پشتیبانی هتل یابان در تمام مراحل و در طول اقامت در هتل همراه شما خواهد بود تا درصورت داشتن هرگونه سوال یا مشکلی شما را راهنمایی کند.

رزرو آسان و ارائه واچر آنی

فرآیند رزرو هتل های مشهد در سایت هتل یابان بسیار آسان است و شما می توانید در کمتر از 2 دقیقه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و بلافاصله پس از رزرو واچر دریافت کنید.

رزرو هتل های مشهد در سایت هتل یابان چگونه انجام می شود؟

امروزه فرآیند رزرو هتل مشهد به سادگی انجام می شود و خبری از مشکلات و دردسر هایی که در قدیم وجود داشتن نیست. شما می توانید در شهر ها و حتی کشور های دیگر به راحتی و تنها با چند کلیک هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و با خیال راحت عازم سفر شوید. هتل یابان یک سامانه رزرواسیون هتل در مشهد است که تا به حال به بیش از هزاران مسافر خدمات ارائه کرده و کار رزرواسیون هتل آنها را انجام داده و توانسته رضایت حداکثری آنان را کسب کند.

رزرو هتل های مشهد در هتل یابان بسیار ساده است؛ در ابتدای همین صفحه شما عزیزان می توانید لیست هتل های مشهد را مشاهده کنید. برای رزرو هتل کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • اگر هتلی در نظر دارید می توانید نام آنرا در کادر جستجو وارد کنید تا هتل به شما نمایش داده شود؛ اگر هتلی در نظر ندارید می توانید با استفاده از فیلتر هتل ها، هتل های موجود را بر اساس مشخصات و امکانات مورد نظر خود مرتب کنید تا مناسب ترین هتل ها به شما نمایش داده شوند.
  • با کلیک بر روی هتل به صفحه اختصاصی هتل هدایت می شوید و می توانید در آن عکس ها و اطلاعات کاملی از هتل را در آنجا مشاهده کنید.
  • در قسمت اتاق های هتل شما می توانید اتاق های موجود در هتل را مشاهده کنید و پس از انتخاب با استفاده از دکمه هایی که در زیر آن قرار گرفته هتل را به سادگی رزرو کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با شماره 05131793 از متخصصان ما مشاوره رایگان بگیرید و مناسب ترین هتل را با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف برای خود رزرو کنید.

آیا امکان کنسلی یا جابجایی هتل مشهد پس از رزرو وجود دارد؟

امکان کنسل کردن یا جابجا کرد تاریخ رزرو هتل در سایت هتل یابان وجود دارد و شما می توانید با توجه به قوانین و مقررات هتل، رزرو خود را لغو یا جابجا کنید.

کارمزد کنسلی در هتل یابان 0 درصد است و هتل یابان بابت کنسل کردن هتل مبلغی از شما دریافت نخواهد کرد، اما توجه داشته باشید که ممکن است هتل طبق قوانین خود از شما جریمه کنسلی دریافت کند و هتل یابان هیچ دخالتی در جریمه هتل ندارد.

جهت رزرو با ما تماس بگیرید
05131793