هتل اوین تهران

تهران، بزرگراه چمران شمال، تقاطع یادگار

امکانات هتل اوین تهران

  • استخر
  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • پارکینگ
  • پاور سوئیچ
  • تلفن در اتاق
  • تلویزیون در اتاق
  • چای ساز
  • حمام
  • درآور
  • رخت آویز
  • رستوران
  • روم سرویس
  • سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • سیستم اطفاء حریق
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • صندوق امانات در اتاق
  • کمد لباس
  • لوازم بهداشتی در اتاق
  • مبلمان
  • میز تحریر
  • مینی بار (با هزینه)
  • یخچال در اتاق

اتاق‌های هتل اوین تهران

...
سوئیت دو نفره جونیور

قیمت هر شب: 6,095,000 تومان

ظرفیت: دو نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: دو نفر

...
اتاق دو تخته دبل

قیمت هر شب: 5,235,000 تومان

ظرفیت: دو نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: یک نفر

...
سوئیت دو نفره رویال

قیمت هر شب: 8,095,000 تومان

ظرفیت: دو نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: دو نفر

...
اتاق دو تخته توئین

قیمت هر شب: 5,235,000 تومان

ظرفیت: دو نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: یک نفر

...
اتاق دوتخته برای یک نفر

قیمت هر شب: 4,795,000 تومان

ظرفیت: دو نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: ندارد


فاصله‌ها

فرودگاه مهرآباد

38 دقیقه
فرودگاه بین المللی امام خمینی

58 دقیقه
ایستگاه راه آهن

20 دقیقه
ترمینال جنوب

29 دقیقه
ترمینال شرق

38 دقیقه
ترمینال غرب

22 دقیقه
سعادت آباد

9 دقیقه
خیابان ولیعصر

12 دقیقه

مکان هتل اوین تهران بر روی نقشه


قوانین هتل اوین تهران

زمان ورود
عصر ۱۴:۰۰
زمان خروج
ظهر ۱۲:۰۰
سیاست هتل

قوانین صیغه نامه

با مهر برجسته محضر

پذیرش خانم مجرد

با مدارک شناسایی معتبر

بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها

ندارد

بازه سنی اقامت رایگان کودکان

کودک زیر ۶ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس)

نرخ میهمان خارجی (عرب زبان)

متفاوت با نرخنامه

نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان)

متفاوت با نرخنامه


معرفی هتل اوین تهران

هتل اوین تهران یکی از هتل های زیبا و بسیار شیک در پایتخت است که جزو گروه هتل های پارسیان می باشد. هتل پارسیان اوین در سال 1348 به بهره برداری رسید و جزو هتل های باسابقه تهران محسوب می شود؛ این هتل در سال 1387 مورد بازسازی قرار گرفت و از یک هتل قدیمی به یک هتل لوکس 4 ستاره تبدیل شد که امروزه پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران می باشد. این هتل در منطقه بسیار خوبی قرار دارد و با داشتن
فضایی مجلل و فراهم کردن امکانات مناسب رفاهی توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خودش جلب کند. اگر قصد دارید به تهران سفر کنید رزرو هتل اوین تهران می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

امکانات و خدمات هتل اوین تهران

هتل اوین ساختمانی 4 طبقه دارد که حدودا 150 واحد اقامتی در آن ایجاد شده و به صورت اتاق و سوئیت های یک نفره و دو نفره با امکانات مناسب رفاهی برای اقامت مسافران تدارک دیده شده اند. هتل اوین تهران محیطی چشم نواز دارد و اتاق های آن طراحی زیبا و شیکی دارند به طوری که از اقامت در آن ها خسته نخواهید شد و می توانید اقامتی خوب و به یاد ماندنی را در کنار خانوادتان تجربه کنید. در واحد های این هتل مجلل امکاناتی نظیر تلویزیون و iptv، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، لوازم بهداشتی، بالکن (در برخی سوئیت ها)، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت رایگان، کمد لباس و میز تحریر برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان فراهم شده است. قابل ذکر است که در این هتل خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می شود. هتل اوین تهران لابی بزرگ و شیک دارد و شما در هنگام ورود به هتل می توانید تا زمان تکمیل شدن فرایند پذیرش و تحویل گرفتن اتاق در آن استراحت کنید و خستگی خود را رفع کنید. هتل اوین امکانات دیگری همچون لاندری، آژانس مسافرتی، آرایشگاه، خودپرداز، آسانسور، فروشگاه صنایع دستی و عطر، اتاق چمدان، نمازخانه و فضای سبز را فراهم کرده و خدماتی از قبیل خدمات ویژه معلولین، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، خدمات خانه داری و تاکسی سرویس نیز ارائه می دهد. این هتل یک استخر تابستانه روباز نیز دارد که مسافران (آقا) می توانند در زمان اقامت خود در این هتل، طبق تعرفه هتل از آن استفاده کنند. هتل پارسیان اوین یک پارکینگ بزرگ روباز دارد که در مقابل ساختمان هتل قرار گرفته و با ظرفیت 500 خودرو برای استفاده مسافران تدارک دیده شده و به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد. اگر همراه با وسیله نقلیه خود به تهران سفر می کنید با وجود این پارکینگ دیگر نگرانی بابت جای پارک و امنیت وسیله نقلیه خود نخواهید داشت.

کافی شاپ و رستوران هتل اوین

هتل اوین کافی شاپی دنج در طبقه همکف دارد و در آن انواع دسر و نوشیدنی های سرد و گرم را برای مهمانان سرو می کند. شما می توانید در اوقات فراغت خود یا در زمان خستگی به این کافی شاپ مراجعه کنید و با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود در این کافی شاپ لحظاتی را به دور از دغدغه های روزانه در آرامش سپری کنید. کافی شاپ این هتل مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی، دوستانه و همچنین قرار های کاری می باشد. این هتل چندین رستوران در طبقات مختلف خود ایجاد کرده و در هر کدام از آن ها منو های غذایی متنوعی را ارائه می کند. مجموع ظرفیت رستوران های این هتل به بیش از 200 نفر می رسد. رستوران های هتل اوین با داشتن پرسنل حرفه ای و مجرب توانایی دارند با انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و دریایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام به شکلی مطلوب از مسافران پذیرایی کنند.

موقعیت و آدرس هتل اوین تهران کجاست؟

هتل اوین در تهران و در نزدیکی بزرگراه شهید چمران قرار گرفته است و دسترسی آسان و سریعی به مسیر های اصلی و مکان های مهم تفریحی و گردشگری تهران دارد. در اطراف این هتل مراکز خرید، فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ های بسیاری وجود دارد که تهیه اقلام مورد نیاز روزانه را برای شما آسان می کند.

قیمت هتل اوین تهران چقدر است؟

قیمت هتل اوین تهران با توجه به امکانات، موقعیت، کیفیت هتل و مواردی از این قبیل تعیین شده و می توان گفت که قیمت آن با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد متناسب می باشد و حتی نسبت به برخی هتل های 4 ستاره دیگر مناسب تر است. توجه داشته باشید که قیمت اتاق ها با توجه به ظرفیت آنها متغیر است؛ برای مشاهده جزئیات بیشتر و قیمت اتاق های این هتل می توانید به قسمت اتاق های هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل اوین تهران به چه صورت انجام می شود؟

هتل اوین به صورت ۲۴ ساعته مهمان می پذیرد و شما عزیزان می توانید جهت رزرو هتل اوین تهران از طریق سایت هتل یابان و در همین صفحه اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود نمایید. با رزرو هتل از سایت هتل یابان از تخفیف های هیجان انگیز و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهرمند شوید. هتل یابان به شما این امکان را می دهد تا با مشاوره تلفنی رایگان، مناسب ترین هتل را برای خود انتخاب کنید و آن را با بهترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

هتل های مشابه

هتل سیمرغ تهران

تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته

شروع قیمت از 4,104,000 تومان / شب

هتل هویزه تهران

تهران، خيابان طالقانی، نبش استاد نجات الهی، پلاک ۱۱۵

شروع قیمت از 3,395,000 تومان / شب

هتل تهران رویال تهران

تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان طوس، پلاک۱۲۴

شروع قیمت از 3,562,025 تومان / شب

دیدگاه شما


نظرات کاربران

هیچ نظری پیدا نشد.
جهت رزرو با ما تماس بگیرید
09426002550