سئوالات متداول

  • هتل یابان یک سامانه رزرو هتل به صورت آنلاین می باشد که توسط یک تیم باتجربه و پویا پشتیبانی می شود. هتل یابان از هتل هایی که خدمات رزرواسیون آنها را انجام می دهد نمایندگی رسمی دارد و با داشتن ارتباط مستقیم با هتل می تواند در تمام مراحل رزرو، پذیرش و تسویه در کنار مسافران باشد و آنها را پشتیبانی کند تا اگر با مشکل مواجه شدند به آن رسیدگی شود و راهنمایی های لازم در اختیار مسافران قرار بگیرد.

  • هتل یابان همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه کند و چالش ها و مشکلاتی که مسافران در هنگام رزرو هتل با آنها مواجه می شوند را از بین ببرد. مواردی که این سایت را نسبت به دیگر سایت های فعال در این حوزه متمایز می کند شامل:
    بهترین قیمت رزرو هتل
    در سایت هتل یابان می توانید هتل مورد نظر خود را با کمترین قیمت، همراه با تخفیفات ویژه رزرو کنید. پایین بودن قیمت ها در هتل یابان به این دلیل است که ما هتل را به صورت مستقیم و با اعتبار خود رزرو و کمیسیون کمتری از هتل دریافت می کنیم.
    مشاوره رایگان
    درصورتی که هتلی برای رزرو در نظر ندارید یا در انتخاب یک هتل مناسب برای خود تردید دارید، می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند و با توجه به نیاز های شما مناسبترین هتل ها را به شما پیشنهاد کنند.
    کارمزد کنسلی 0 درصد!
    اگر به هر دلیلی از رزرو هتل پشیمان شدید و تمایل به کنسل کردن آن داشتید، هتل یابان از شما کارمزد کنسلی دریافت نخواهد کرد.
    پشتیبانی حرفه ای
    تیم پشتیبانی هتل یابان در تمام مراحل و در طول اقامت در هتل همراه شما خواهد بود تا درصورت داشتن هرگونه سوال یا مشکلی شما را راهنمایی کند.
    رزرو آسان و ارائه واچر آنی
    فرآیند رزرو هتل در سایت هتل یابان بسیار آسان است و شما می توانید در کمتر از 2 دقیقه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و بلافاصله پس از رزرو واچر دریافت کنید.

  • رزرو هتل در هتل یابان اصلا کار دشواری نیست. اگر هتل خود را انتخاب کرده اید می توانید با جستجو کردن نام آن در سایت و وارد شدن به صفحه هتل، اطلاعات کامل آنرا مشاهده کنید و با مراجعه به قسمت اتاق های هتل، اتاق مورد نظر خود را با استفاده از دکمه هایی که در زیر آن قرار گرفته به دو صورت تلفنی و اینترنتی رزرو کنید. اگر هتلی در نظر ندارید و نمی دانید کدام هتل برای شما مناسب است می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و بهترین هتل ها را با توجه به بودجه و نیاز های شما به شما معرفی کنند.

  • قیمت های درج شده در سایت هتل یابان به صورت مستقیم از هتل ها استعلام می شوند و تمام اتاق ها بر اساس سیاست ها و معیار های هتل قیمت گذاری می شوند. هتل ها بر اساس امکانات، خدمات، نوع اتاق ها و تعداد نفرات، قیمت هر شب اقامت در اتاق ها را اعلام می کنند و دلیل تفاوت قیمت میان اتاق های یک هتل نیز همین مورد می باشد.

  • امکان کنسل کردن یا جابجا کرد تاریخ رزرو هتل در سایت هتل یابان وجود دارد و شما می توانید با توجه به قوانین و مقررات هتل، رزرو خود را لغو یا جابجا کنید. کارمزد کنسلی در هتل یابان 0 درصد است و هتل یابان بابت کنسل کردن هتل مبلغی از شما دریافت نخواهد کرد، اما توجه داشته باشید که ممکن است هتل طبق قوانین خود از شما جریمه کنسلی دریافت کند و هتل یابان هیچ دخالتی در جریمه هتل ندارد.

  • دنیا شما به مدارک شناسایی نیاز دارید و باید احراز هویت کنید. جهت رزرو هتل از هتل یابان شما نیازی به ارائه مدارک شناسایی به ما نخواهید داشت، اما در زمان ورود به هتل باید مدارک شناسایی خود را جهت ارائه به هتل به همراه داشته باشید. شما می توانید مدارک مورد نیاز برای پذیرش در هتل ها را در صفحه مربوط به هر هتل مشاهده کنید.
    مدارک قابل ارائه جهت پذیرش مسافران ایرانی
    1. کارت ملی
    2. شناسنامه
    3. عقدنامه رسمی محضری
    4. صیغه نامه با مهر برجسته محضر
    مدارک قابل ارائه جهت پذیرش مسافران غیر ایرانی
    • پاسپورت
    مسافران خارجی نیازی به ارائه مدارک محرمیت نخواهند داشت اما توجه داشته باشید که مسافران ایرانی که چند تابعیتی هستند، تابعیت های دیگر آنها نادیده گرفته می شود و باید طبق قوانین مسافران ایرانی عمل کنند و برای اقامت خانوم و آقا در یک اتاق نیاز به ارائه مدارک محرمیت خواهند داشت.
  • تمام هتل ها قوانینی دارند که مهمانان باید به آنها احترام بگذارند و عمل کنند. قوانین هر هتل متفاوت است و شما می توانید در زمان رزرو هتل از هتل یابان در صفحه مخصوص هر هتل قوانین آنرا مشاهده کنید. قوانینی وجود دارند که در اکثر هتل ها یکسان و مشابه هستند و می توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید. زمان ورود و خروج در اکثر هتل ها، مهمانان اتاق خود را در ساعت 14 عصر تحویل می گیرند و در ساعت 12 ظهر روز تعیین شده باید آنرا تخلیه کنند اما بسته به سیاست های هر هتل این زمان تغییر می کند. حداقل سن رزرو تقریبا در تمام هتل ها حداقل سن برای رزرو هتل 18 سال کامل می باشد و با توجه به این موضوع که باید مدارک شناسایی ارائه شود، افراد پایین تر از این سن قادر به رزرو هتل نخواهند بود. هزینه پذیرش کودکان معمولا در اکثر هتل ها بازه سنی را برای اقامت رایگان و نیم بها کودکان در نظر می گیرند و این کاملا به قوانین هتل وابسته است و ممکن است برخی از هتل ها چنین قوانینی نداشته باشند و کودکان را با هزینه یک فرد بزرگسال پذیرش کنند. شرایط پذیرش خانوم و آقا تمام هتل ها برای اسکان خانوم و آقا در یک اتاق، مدارک محرمیت دریافت می کنند و این یک قانون ثابت است. مدارک محرمیت قابل ارائه به هتل شامل عقدنامه رسمی محضر و صیغه نامه معتبر محضری می باشند، اما برخی از هتل ها از پذیرش صیغه نامه خودداری می کنند و زوج هایی که به صورت موقت ازدواج کرده اند را نمی پذیرند. پذیرش خانم تنها در هتل در بیشتر هتل ها پذیرش خانم تنها با ارائه مدارک شناسایی امکان پذیر می باشد؛ اما برخی از هتل ها از پذیرش خانم های مجرد و تنها خودداری می کنند و باید قبل از رزرو هتل حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

  • در جواب این سوال باید بگوییم بله! امکان رزرو هتل برای شخص دیگر در هتل یابان وجود دارد اما باید در زمان رزرو اطلاعات و تلفن تماس آن فرد را اعلام کنید تا فرایند رزرو با مشکل مواجه نشود و به درستی پیش برود.

  • واچر به معنی تائیدیه پرداخت مهمان و رزرو قطعی هتل می باشد. پس از انجام عملیات پرداخت توسط مسافر، واچر رسمی از طرف سامانه هتل یابان صادر و برای مشتری ارسال می گردد.

جهت رزرو با ما تماس بگیرید
09426002550