هتل آپارتمان 1001 مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، چهار راه دوم سمت چپ

امکانات هتل آپارتمان 1001 مشهد

  • آسانسور
  • اینترنت در لابی
  • پذیرش 24 ساعته
  • تلفن در اتاق
  • تلویزیون در اتاق
  • حمام
  • درآور
  • رستوران
  • سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • سرویس بهداشتی در طبقات و لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • لوازم بهداشتی در اتاق
  • مبلمان
  • یخچال در اتاق

اتاق‌های هتل آپارتمان 1001 مشهد

...
اتاق دو تخته

قیمت هر شب: 1,095,000 تومان

ظرفیت: دو نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: ندارد

...
اتاق سه تخته

قیمت هر شب: 1,645,000 تومان

ظرفیت: سه نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: ندارد

...
اتاق چهار تخته

قیمت هر شب: 2,195,000 تومان

ظرفیت: چهار نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: ندارد


فاصله‌ها

حرم امام رضا (ع)

9 دقیقه
بازار رضا

5 دقیقه
فرودگاه

18 دقیقه
ایستگاه راه آهن

12 دقیقه
ترمینال مسافربری

15 دقیقه

مکان هتل آپارتمان 1001 مشهد بر روی نقشه


قوانین هتل آپارتمان 1001 مشهد

زمان ورود
عصر ۱۴:۰۰
زمان خروج
ظهر ۱۲:۰۰
سیاست هتل

معرفی هتل آپارتمان 1001 مشهد

هتل هزار و یک یکی از هتل آپارتمان های باسابقه و قدیمی در مشهد است که در سال 1386 فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز کرد و تا به امروز از تعداد زیادی مسافر پذیرایی کرده است. هتل آپارتمان 1001 مشهد در نزدیکی حرم و در خیابان امام رضا قرار دارد و این یکی از مزیت های بزرگ این هتل به شمار می آید. این هتل از فضایی مرتب و امکانات مناسب رفاهی برخوردار می باشد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند
گزینه ای مناسب برای داشتن اقامتی به صرفه و خوب در مشهد باشد.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان 1001 مشهد

هتل 1001 مشهد در 4 طبقه احداث شده و واحد های خود را در پلان های 2 تا 4 تخته تدارک دیده و با امکانات مناسب در اختیار مسافران قرار می دهد. اتاق های این هتل تمیز و مرتب هستند و نور گیری مناسبی دارند و می توانند اقامتی رضایت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند. برخی از امکانات موجود در اتاق های این هتل شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی، کابینت، آشپزخانه و لوازم پخت و پز (گاز، هود، سینک ظرفشویی)، مبلمان، تخت های استاندارد، دراور، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و یخچال هستند. هتل آپارتمان 1001 مشهد امکانات و خدمات دیگری همچون آسانسور، لاندری (خشکشویی)، رستوران، لابی، دستگاه فکس، فتوکپی، اینترنت رایگان، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، نمازخانه و مبلمان را فراهم آورده تا مسافران و مهمانان در زمان اقامت در این هتل احساس راحتی بیشتری داشته باشند. در هتل آپارتمان هزار و یک مشهد خبری از امکانات لوکس نیست اما با توجه به قیمت این هتل، می تواند گزینه ای مناسب و اقتصادی برای رزرو هتل در مشهد باشد.

رستوران هتل 1001 مشهد

هتل 1001 مشهد رستورانی تمیز دارد که به نسبت سطح هتل، سرویس دهی آن مطلوب و قابل قبول است. منو این رستوران از تنوع مناسبی برخوردار است و کیفیت غذا نیز در سطح مناسبی قرار دارد و تا به امروز توانسته رضایت مسافران را کسب کند. با وجود این رستوران دیگر نیازی نیست برای صرف غذا به رستوران های خارج از هتل مراجعه کنید و می توانید در صورت تمایل، غذای مورد علاقه خود را در داخل هتل میل کنید. این رستوران با برخورداری از کادری مجرب آمادگی دارد تا در وعده های صبحانه، ناهار و شام از مسافران پذیرایی کند.

موقعیت و آدرس هتل آپارتمان 1001 مشهد

هتل 1001 در مشهد و در خیابان امام رضا 8 قرار گرفته و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم علی ابن موسی الرضا (ع) دارد و شما می توانید تنها با 9 دقیقه پیاده روی از هتل به حرم برسید. علاوه بر حرم، در نزدیکی این هتل مکان های زیارتی و گردشگری بسیار وجود دارد و شما می توانید به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید و با بازدید از آنها خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به مشهد را در ذهن خود حک کنید. همواره تهیه مواد غذایی و سوغاتی یکی از دغدغه های مسافران بوده؛ در اطراف این هتل تعداد زیادی مرکز خرید و فروشگاه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا در 24 ساعت شبانه روز بتوانید هرچه نیاز داشتید را به سرعت تهیه کنید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

قیمت هتل آپارتمان 1001 مشهد چقدر است؟

فرایند قیمت گذاری هتل 1001 زیر نظر اتحادیه هتلداران و با توجه به سطح کیفی هتل و خدماتی که ارائه می دهد انجام شده است و برای یک هتل آپارتمان، مناسب و منصفانه می باشد. قابل ذکر است که قیمت هتل 1001 مشهد نسبت به برخی هتل های هم رده آن مناسب تر نیز می باشد و گزینه خوبی برای صرفه جویی در هزینه های اقامت در سفر است. این هتل اتاق های مختلفی دارد و بسته به امکانات و ظرفیت هر اتاق قیمت آن نیز تغییر می کند؛ شما می توانید با مراجعه به بخش اتاق های هتل قیمت تمام اتاق های این هتل را مشاهده کنید.

رزرو هتل آپارتمان 1001 مشهد چگونه انجام می شود؟

هتل آپارتمان 1001 به صورت ۲۴ ساعته مهمان می پذیرد و شما عزیزان می توانید جهت رزرو هتل آپارتمان 1001 مشهد از طریق سایت هتل یابان و در همین صفحه اقدام به رزرو سوئیت مورد نظر خود نمایید. با رزرو این هتل از سایت هتل یابان از تخفیف های هیجان انگیز و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهرمند شوید. هتل یابان به شما این امکان را می دهد تا با مشاوره تلفنی رایگان، مناسب ترین هتل را برای خود انتخاب کنید و آن را با بهترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

هتل های مشابه

هتل آپارتمان تیانا مشهد

مشهد، میدان هفده شهریور، چهار راه عنصری

شروع قیمت از 495,000 تومان / شب

14٪ تخفیف
هتل آپارتمان حیات مشهد

مشهد، اندرزگو 12، اندرزگو 12.5، جنب پارک گل نرگس

شروع قیمت از 1,095,000 تومان / شب

37٪ تخفیف
هتل آپارتمان مهر و ماه مشهد

مشهد، امام رضا 8، چهارراه سوم سمت چپ، رجب زاده 16

شروع قیمت از 895,000 تومان / شب

دیدگاه شما


نظرات کاربران

هیچ نظری پیدا نشد.
جهت رزرو با ما تماس بگیرید
05131793