هتل پارس ائل گلی تبریز

تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

امکانات هتل پارس ائل گلی تبریز

  • آب رایگان
  • اینترنت در اتاق
  • پاور سوئیچ
  • تلفن در اتاق
  • تلویزیون در اتاق
  • چای ساز
  • حمام
  • درآور
  • رخت آویز
  • روم سرویس
  • سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • سیستم اطفاء حریق
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • شبکه پخش فیلم
  • صندوق امانات در اتاق
  • کمد لباس
  • لوازم بهداشتی در اتاق
  • مبلمان
  • میز تحریر
  • مینی بار (با هزینه)
  • یخچال در اتاق

اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز

...
اتاق یک تخته

قیمت هر شب: 2,865,000 تومان

ظرفیت: یک نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: ندارد

...
اتاق دوتخته دبل

قیمت هر شب: 4,135,000 تومان

ظرفیت: دو نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: یک نفر

...
اتاق دوتخته توئین

قیمت هر شب: 4,135,000 تومان

ظرفیت: سه نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: دو نفر

...
سوئیت دو خوابه سه نفره

قیمت هر شب: 6,745,000 تومان

ظرفیت: سه نفر

صبحانه: دارد

نهار و شام:

قابلیت نفر اضافه: یک نفر


فاصله‌ها

فرودگاه بین المللی

20 دقیقه
ایستگاه راه آهن

20 دقیقه
پایانه مسافربری

14 دقیقه
پارک تاریخی تفریحی ائل گلی

4 دقیقه
مرکز خرید جواهر

12 دقیقه
بازار تبریز

15 دقیقه

مکان هتل پارس ائل گلی تبریز بر روی نقشه


قوانین هتل پارس ائل گلی تبریز

زمان ورود
عصر ۱۴:۰۰
زمان خروج
ظهر ۱۲:۰۰
سیاست هتل

قوانین صیغه نامه

با مهر برجسته محضر

پذیرش خانم مجرد

با مدارک شناسایی معتبر

نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان)

یکسان با نرخنامه

نرخ میهمان خارجی (عرب زبان)

یکسان با نرخنامه

بازه سنی اقامت رایگان کودکان

کودک زیر ۲ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس)

بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها

کودک بین ۲ تا ۶ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)


معرفی هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی یکی از هتل های 5 ستاره تاپ و باسابقه در شهر زیبای تبریز است که در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز از هزاران مسافر و گردشگر پذیرایی کرده و میزبانی آنان را بر عهده داشته است. هتل پارس ائل گلی تبریز را با نام های دیگری همچون هتل پارس تبریز و هتل ائل گلی تبریز نیز می شناسند. این هتل پنج ستاره از فضای تمیز و زیبایی برخوردار می باشد و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار
خوبی را برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است. هتل پارس در محیطی آرام و به دور از هیاهو قرار گرفته و با برخورداری از پرسنل مجرب و خوش برخورد، آمادگی دارد تا به بهترین شکل از شما مسافرین عزیز پذیرایی کند.

امکانات و خدمات هتل پارس ائل گلی تبریز

ساختمان هتل پارس ائل گلی با نمای شیشه ای در 17 طبقه احداث شده و تعداد 178 واحد اقامتی در این هتل جای گرفته است. واحد های این هتل به صورت اتاق و سوئیت های مجهز در پلان های 1 تا 3 تخته تدارک دیده شده اند و شما می توانید با توجه به تعداد اعضای خانواده و مسافرین همراه خود، برای رزرو اتاق در این هتل اقدام کنید. اتاق ها و سوئیت های هتل پارس تبریز از طراحی شیک و مدرن برخوردار هستند و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند می توانند اقامتی خوب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورند. واحد های این هتل از امکاناتی همچون آشپزخانه و لوازم پخت و پز (در برخی واحد ها)، چای ساز، یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، میز تحریر، کمد لباس، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات و اینترنت رایگان برخوردار هستند؛ همچنین خدمات روم سرویس نیز در این هتل به مسافران ارائه می شود. هتل پارس ائل گلی تبریز، لابی شیک و دلباز دارد که به اینترنت پرسرعت، روزنامه و مبلمان مجهز می باشد و مهمانان می توانند در هنگام ورود به هتل تا زمان تحویل گرفتن اتاق در آن استراحت کنند و خستگی خود را رفع کنند. این هتل امکاناتی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، اتاق چمدان، اتاق ماساژ، آتلیه، لاندری، کتابخانه، آرایشگاه، سالن بیلیارد، کافی نت، مرکز خرید و ... را فراهم آورده و خدماتی نظیر خدمات تهیه بلیط، خدمات ویژه معلولین، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری و خدمات باربری را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد تا بتواند رفاه بیشتری برای آنان ایجاد کند و تجربه ای خوب از اقامت در این هتل را برای مسافران به ارمغان بیاورد. هتل پارس دو پارکینگ سرپوشیده و روباز دارد که در مجموع ظرفیت پارک 130 خودرو را دارند و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرند.

کافی شاپ و رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی کافی شاپی دنج در مجموعه خود ایجاد کرده تا مسافران بتوانند با صرف نوشیدنی در محیطی آرام، لحظاتی را به دور از هیاهو و دغدغه های روزانه سپری کنند و از صرف نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرند. در این کافی شاپ انواع دسر و نوشیدنی های سرد و گرم برای مهمانان سرو می شود. هتل پارس ائل گلی تبریز چندین رستوران در طبقات مختلف مجموعه خود دارد و می تواند به صورت همزمان، از بیش از 500 مهمان پذیرایی کند. در رستوران های این مجموعه انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی، گیاهی، فرنگی و فست فود ها توسط آشپزهای حرفه ای پخت و برای مهمانان سرو می شوند. منو رستوران های این هتل به صورت انتخابی و باز می باشد و مهمانان می توانند غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و از صرف آن در محیطی شیک و زیبا لذت ببرند. با توجه به اینکه این هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می دهد، شما می توانید نوشیدنی و غذای مورد نظر خودتان را سفارش دهید و آن را درب اتاق خود تحویل بگیرید و در اتاق میل کنید.

موقعیت و آدرس هتل پارس ائل گلی کجاست؟

هتل پارس ائل گلی در تبریز و در جاده ائل گلی، در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و دور تا دور آن را درختان و گیاهان احاطه کرده اند؛ پوشش گیاهی سر سبزی که در اطراف این هتل وجود دارد، موجب شده تا این هتل منظره ای زیبا و دلنشین داشته باشد و بتواند رضایت مسافران را از این جهت نیز جلب کند. در نزدیکی هتل پارس ائل گلی تبریز جاذبه های گردشگری همچون پارک و باغ وحش ائل گلی و سورتمه و پارک آبی هلیا قرار دارند که می توانید با استفاده از آنها لحظات به یاد ماندنی و لذت بخش را تجربه کنید.

قیمت هتل پارس ائل گلی تبریز چقدر است؟

قیمت هتل پارس ائل گلی با توجه به امکانات و خدمات، موقعیت، کیفیت هتل و چندین مورد دیگر زیر نظر اتحادیه تعیین شده است. اگر بخواهیم با توجه به امکانات و سطح کیفی این هتل در مورد قیمت آن نظر بدهیم، می توانیم بگوییم که قیمت هتل پارس ائل گلی تبریز در محدوده مناسبی قرار دارد و این رنج قیمتی برای یک هتل 5 ستاره با این امکانات منصفانه می باشد. برای مشاهده جزئیات و قیمت اتاق های این هتل می توانید به قسمت اتاق های هتل در همین صفحه مراجعه کنید.

رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز به چه صورت انجام می شود؟

هتل پارس به صورت ۲۴ ساعته مهمان می پذیرد و شما عزیزان می توانید جهت رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز از طریق سایت هتل یابان و در همین صفحه اقدام به رزرو سوئیت مورد نظر خود نمایید. با رزرو هتل از سایت هتل یابان از تخفیفات هیجان انگیز و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهرمند شوید. هتل یابان به شما این امکان را می دهد تا با مشاوره تلفنی رایگان، مناسب ترین هتل را برای خود انتخاب کنید و آنرا با بهترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

هتل های مشابه

هتل پتروشیمی تبریز

تبريز، بلوار استاد شهريار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

شروع قیمت از 2,400,000 تومان / شب

هتل شهریار تبریز

تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی

شروع قیمت از 1,695,000 تومان / شب

هتل لاله کندوان تبریز

تبريز، دهكده توريستي كندوان

شروع قیمت از 1,665,000 تومان / شب

دیدگاه شما


نظرات کاربران

هیچ نظری پیدا نشد.
جهت رزرو با ما تماس بگیرید
09426002550